Tillbaka

Ska iaf försöka ;) Här har det inte än så mycket sen sist mest jobb. Förra helgen hade vi en kanondag med nya vänner ute i solen. Vi lekte i badparken och även fikade där och gick en sväng på stan medans barnen sov middag :)



Noel sov hos mormor och Ubbe i lördags för han hade tjatat hela förra veckan på mormor och han ville så gärna dit vilket han fick :) Och han ville INTE hem i söndags ;)

I måndags var jag på Ikea med Ann-Sofie och köpte hemt möbler till grabbarnas rum och en junior säng till Vilde. Så nu är "bebis" tiden bortplockat och dom har fått ett rum för "stora" killar. Vi flyttade över några av Noel gamla möbler in till vårat sovrum och tog upp vårat gamla skrivbord så vi har oxå fått ett "nytt" rum och jag är tok nöjd över resultatet :)





Nu sitter jag i soffan med en febrig Vilde i famnen. Hoppas han blir frisk snart. Stackarn har även åkt på ögoninflammation som Noel dragit hem från dagis. Denna ständiga sjukstuga tar aldrig slut :(



Imorgon är det fredag, äntligen ;) I helgen blir det ikea, storhandla och barnbasar :)

Ikväll börjar Revenge igen vilket jag ser fram emot och sen går även Sofias änglar. Så ikväll sitter jag bänkad framför tvn, fler som gör?

Ne släppa mobilen och kramas med mina barn innan dom ska nattas. Ha en mysig torsdagskväll!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback