Ny vecka

Imorse var man lagom trött och jag hade sån lust att sova vidare men det var bara upp och hoppa. När jag såg att det var - 17 ute så blev jag inte mindre sugen på att gå ut, haha. Men dagen rullade på bra och jag börjar komma in mer och mer i gänget trotts jag jobbat där i många år men efter att varit borta 2,5år så var det i princip ett helt nytt gäng förutom några kända ansikten :) Men dom är snälla och välkommnar mig bra så det är skönt.

Efter jobbet gick jag till mamma för att hämta Noel som hade blivit hämtad av mormor idag. Han hade varit så glad när mormor kom och hämtade honom på dagis och han ville inte följa med mig hem.

Väl hemma har vi ätit mat och hjälpta åt att plocka undan sen har vi bara umgåtts hela familjen. Nu sover Vilde och snart Noel med och jag blir inte uppe så värst länge till. Ska se familjen annorlunda sen ska jag gå och sova, längtar efter min säng men än är det lite väl tidigt haha!

Juste vägde mig idag och vågen visade -2kg, nöjd tjej :) Ska börja med att äta bättre än vad jag gör nu sen ta tag i mina pw igen så gott man hinner och orkar nu i början så minskar det nog mer på vågen :) Såfort jag kommit in i ruterna och kroppen anpassat sig ska jag lägga in fler pass träning/promenader men jag börjar sakta och försiktigt vilket min läkare också rekommenderade :) Var hos läkarn förra veckan och gjorse vissa tester och sen satt vi och pratade så jag ska jobba upp min puls och har fått goda råd från honom men först bli helt frisk från förkylning och hostan.



Ne nu ska jag slappa och lägga ifrån mig mobilen. Vi hörs!


Fin mugg vart kommer den ifrån :)

2013-03-11 // 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback