Mitt i veckan

Gårdagen hände det inte mycket blev en jobbdag sen hem äta, färga håret sen nattade jag Vilde och somnade med honom klockan sju. Kul tjej jag var, haha!

I morse fick jag lite sovmorgon för att gå till tandläkarn på förmiddagen. Hos tandläkarn gick det bra öppnade upp en tand och rensade det värsta och i med en provisorisk lagning då jag ska tillbaka i början på april för att rensa mer och rotfylla tanden. Ingen billig historia men ett måste. Efter tandläkaren gick jag till jobbet där dagen gick väldigt fort, skönt. Nu på eftermiddagen har vi gjort det vanliga ätit middag, plockar undan och badat barnen. Vi har även tvättstugan eller Micke har ;)

Imorgon blir Noel hemma från dagis då han troligtvis fått ögoninflammation och jag som trodde vi skulle slippa undan mer sjukdommar. Micke skulle även gå och vissa upp Vildes eksem/utslag han haft ett tag som bara blivit värre så vi hoppas att vårdcentralen kan säga vad det är och vad vi kan göra.

Jag hoppas dom två sista arbetsdagarna denna vecka går fort för jag vill ha helg och få massa tid med min familj.



Nu blir det tv tittande och jag hoppas jag inte somnar före Grey's ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback