Vildes tur

Då var det Vildes tur att bli sjuk. Han är så snorig och massa slem i halsen så nu på kvällen spydde han ner hela Micke. Var välling och massa slem så nu sover han gott på mig och har det lättare att andas.



Noel är fortfarande dålig. Hostan är desamma och gan spydde slem imorse igen. Dock har inte febern hälsat på än men den kommer nog den med. Så den här veckan blir det ingen dagis och vi satsar på att bli helt friska tills nästa vecka!

Jag hoppas att jag och Micke slipper bli sjuka men jag har börjar nysa och har ont i örat :/

Bloggar mer imorgon ska försöka få mig lite sömn för det lär inte bli så mycket av det den här veckan :/ Blir hinka kaffe och vila när tillfälle kommer :)


» Sara

Stackare, är dom magsjuka eller är det pga hostan som dom kräks? Hoppas dom kryar på sig :)

Svar: Det är pga hostan dom kräks för det kommer i samband med hostattacker och mest massa slem. Tack :)
Frida

2013-02-04 // 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback