Vafan ...

Skrev precis ett as långt inlägg men bara för det så strulade det när jag skulle publicera så det försvann så ni får vänta tills imorgon på uppdatering för nu ska jag plocka fram lite choklad och invänta greys!





Låter som att du tagit en paus från träningen? Inte meningen att kliva på någons tår (om jag nu gör de?) men genom att ha läst här förstår man att du inte trivs i din kropp och "längtar" att komma i form. Mitt tips är att ge sig fa-aan på att klara sitt träningsmål. Men för att göra de måste de va realistisk. Tex. Börjapmed att sätta upp ett mål för 2 v. Vad vill du åstadkomma på denna korta tid? Kan de va att inte äta godis? Träna 4 ggr/v? Att räkna kalorier och se till att hålla sig underskott så att du går ner? Gör iaf en kort plan, och håll dig till den! Du kommer må såååå bra i själen när du lyckas. Sen utökar du målet suggestivt. Jag lovar, vips har du minskat i vikt och inget dåligt samvete. En ätar dag är ok, i lagom mängd.
Ps. Socker är bara ett beroende. Stå emot i 8-10 dagar, sen är de borta! Ett annat tips är att leta runt på nätet efter roliga träningsprogram. De mixat med bra kost = succé. Att äta som barnen och din kille är bara dåliga undanflykter. Helt ok självklart, men då får du kroppen där efter :):)
/tränings freak

2013-02-27 // 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback