Ny matta

Som ni vet så bajsade Vilde ner våran vardagsrums matta i veckan och det var ingen mening att försöka göra rent så har jag
kastat. Så nu har jag kikat lite på mattor för att se vad utbudet är och det var inte så mycket då det var mest massa mönster
och färger. Jag vill ha något stilrent som går i svart, vitt eller grått så dessa tre fall mig i smaken men jag vet inte om det skulle
passa. Kanske blir för mörkt? Tanken är att vi ska ha vita möbler såfort grabbarna har vuxit ur banka och slå perioden
som Noel är i nu. Vill inte köpa nytt och det ska gå sönder direkt!
 
Vad hade ni valt för matta och i vilken färg om erat vardagsrum går i svart, vitt och grått med lite turkosa detaljer?


» Ica

Jag tycker de var snygga alla tre. Men jag hade nog valt den med stjärnan. Vart är dem ifrån? Ute efter en matta jag med nämligen!

Svar: Tror jag hittade dom på jotex :)
Frida

2013-02-07 // 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback