Lördag och mello

 
Idag efter frukost gjorde jag och Noel oss fina för att gå ner på stan där Noel fick köpa en tröja av bonus checken på 
hm som kom i veckan. Det blev en t-shirt med döskalle på och han var så stolt när han fick betala och bära 
påsen själv :) Efter stan tog vi bussen till maxi där jag passade på att vecko handla och hämta ut ett paket med
en ny fjärkontroll till boxen så vi kan se på bra tv ;) Blev bussen hem då hela vagnen var full med matkassar, tur jag
hade syskonvagn men bara en unge annars hade det inte gått. Väl hemma hjälpte vi pappan i huset med att städa
och laga middag. Noel "diskade" medans vi fixade maten :) Efter middagen blev det bad och sen lördagsgodis i soffan
framför Sammys äventyr. Båda grabbarna somnade innan mellon så vi fick mellomysa själva dock hade jag en sovandes
 Vilde på mig men det är bara mys. Nu ligger Vilde i sängen så jag passar på att kolla datorn lite.
 
Igårkväll åkte jag och Noel på innebandy i nykvarn och tittade på morbror/bror Alex. Noel tyckte det var kul iaf att få springa
och klättra på läktaren :) Lite gottis slank ner också. När vi skulle åka hem ville han följa med Alex pappa hem istället ;)
Lillkillen somnade på två röda när vi kom hem vid tio. 
 
Nu ska vi se en ny serie så ha en fortsatt trevlig lördagkväll!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback