God morgon!

 
Dagen startades halv åtta att Noel kom in och gav mig mysigaste kramen. Kan morgonen starta bättre? Ne tror inte det :)
Vilde vaknade strax efteråt så vi gick upp och satte oss i vardagsrummet och myste framför Vakna med nrj. Vilde vår
skit unge satt på golvet och krämade som varje morgon men idag var det löst så hela Vilde var full med skit även mattan så
det var bar in i duschen med Vilde och kasta mattan. Så nu är vi matt lösa i vardagsrummet och jag gillar det inte blir
så tomt. Så nu är det bara börja leta ny matta och jag som inte alls vet vad jag vill ha för något!
 
Natten har varit helt okej så idag är man som en människa igen. Idag ska vi ut och få frisk luft måste till affären så
jag ska ta en liten runda så jag få röra lite på mig. Blir inte långt då jag har blivit förkyld och det har snöat så vi tar en lagom 
runda. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir att lägga lite pussel och rita/måla för att sysselsätta dom små.
 
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback