Denna Vabruari

 
Då var det min tur att ligga sjuk. Igår började jag må skit konstigt ont i hela kroppen, ont i magen, sprängande huvudvärk,
och slö/skakis. Låg mestadels på soffan och vilade över tre timmar på dagen, fick knappt i mig någon middag. Idag mår jag
likadant inte lika slö/skakis då jag fått i mig frukost och lite lunch. Jag mår även illa till och från så jag hoppas att det inte
är magsjuka på g. Hatar att må dåligt men bättre att det kommer nu och inte när jag börjar jobba. 
 
Nu är Noel på dagis och Micke är ute på promenad med Vilde så jag ligger nerbäddad i soffan och tittar på tv och vilar
huvudet från pratglada Vilde ;) Om ett tag kommer även Noel hem från dagis och då är det svårt att få lugn och ro att vila
så man får passa på när man kan. 
 
Vilde är på bättringsväg och hostan är inte lika illa som början av helgen. Så vi hoppas att det fortsätter i samma spår.
Nu får vi bli helt friska för på lördag har vi 1års kalas för våran stora lilla kille som fyller år imorgon :) Noel är frisk förutom snorig
men det är han i princip till och från hela vintern. Typist en "snor"unge ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback