Bra dag

Denna dag har varit bra. Började dagen med att ge ungarna frukost och sen fixa oss för att sen lämna Noel på dagis. Han ville inte riktigt stanna men efter att få honom att jaga fröken i snön glömde han snabbt bort att jag skulle gå. Man märker när han varit hemma några dagar då vill han inte riktigt att jag ska gå därifrån. Efter jag lämnat gick jag hem och åt frukost i lugn och ro medans Vilde sov. Sen var det bara att vandra ner till jobbet för att gå igenom lite med chefen och träffa arbetskamraterna. Så nu är jag redo för arbetslivet igen men först njuta av sista tre veckorna hemma. När jag kom hem blev det lunch sen slängde jag med skräp till mamma som skulle till tippen sen gick jag och mötte Sara innan vi hämtade dom stora på dagis. Nu på eftermiddagen har vi bara varit, lagat och ätit middag, badat och slappat i soffan. Nu har vi precis lagt två trötta grabbar så vi ska passa på att se nytt avsnitt av Walking dead som jag längtat sen blir det familjen annorlunda och bums i säng, trött mamma idag!



Juste idag åt Vilde en halv burk mat med bitar, framsteg ;) Jag sjöng, klappade händerna efter varje sked så då "glömde" han bort att bitarna var jobbiga och åt men tillslut gick det inte men mycket bättre än innan så jag får väl sjunga vid varje mpltid nu framöver ;)

En annan sak kom en fröken och frågade om jag hade önskemål om vilken avdelning Vilde ska börja på så jag sa Noels så jag hoppas dom hamnar på samma. Sen trodde hon han börjar 9 april men det får vi papper om nu i mars, spännande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback