Lite av varje

Blev att jag sov lunch med Noel, så skönt! När vi vaknade var Micke och Vilde hemma så då myste vi en stund innan jag ställde mig i köket och drog igång maten. Det blev kalops vilket inte händer ofta, så medans det stod och kokade så tog jag och Noel en promenad till affären sen hem och bakade american cookie som blev sjuk goda och väldigt stora ;) Det var hur enkelt som helst så det ska jag baka till Vildes dop dock inte så stora.

Efter vi ätit så kom mamma på spontan besök så hon fick med sig mig och Noel som sällskap till min moster. Nu är vi hemma igen och ska snart fixa grabbarna för natten och sätta oss i soffan och mysa innan läggdags. Jag hoppas att båda vill somna runt åtta så vi kan ta kväll med gofika, godis och tv. Tror nog att det blir the killing :)

På tal om annat så har Vilde kommit på att man kan komna åt saker med gåstolen vilket är superkul tycker Vilde men det håller inte jag med om ;) Noel står bredvik och säger aj aj, haha!

Bilder från idag:











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback