Barnen ska sova

Vilken eftermiddag jag haft det, puh! Middagen bestod av skrik och gnäll. Efter att vi (jag) fått i mig mat så hoppade vi i ett bad och vi badade i säkert en timme. Så vi var tre russin som klev upp :) När vi skulle klippa naglar, smörja in och sätta på pyjamas så strejkade båda och det blev skrik fest. Men jag vann och det slutade med att Vilde somna och Noel tittade på film. Nu är Micke hemma så vi nattar grabbarna. Jag tar Noel och det är mycker spring, upp och ner. Se hur lång tid detta tar.

Medans Noel väl ligger i sängen så bloggar jag och tänder ljus allt för att liva upp denna gråa regniga dag.

På tal om annat så fick jag ett sånt härligt besked och jag ser ljuset i tunneln :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback