Söndag

Helgen har gått i en rasande fart. I fredags var jag iväg på en hemlig kväll. Vi mötes upp inne i stan och satte oss på victoria och tog en cider sen vidare till wallmans salong där det blev skumpa, vin, 3-rätters och en fantastisk show. Hela kvällen var kanon och vi hade skit kul. Efter showen så blev det nattklubb där så vi dansade och snacka skit tills dom stängde då snälla Ubbe hämtade oss :) Tusen tack mamma och Ann-Sofie för allt <3



I lördags fick jag sovmorgon, åt frukost sen gick vi ut i det fina vädret. När vi kom hem slöade vi resten av eftermiddagen/kvällen.





Idag startade jag dagen med träning grymt skönt. Sen iväg och handlade frukost och till maten. Hem och åt frukost sen satte köttgrytan på kokning, bäddade rent. Nu tvättar Micke i tvättstugan och jag ska städa här uppe och fixa maten men den ska stå och koka några timmar :)

Ha en fortsatt trevlig helg!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback