Så skönt!

Det är så skönt att jag kommit in i träningen igen och jag hoppas att jag har kvar denna känsla och motivation. Nu är det kul och träna :) Kvällens träningspass är jag grymt nöjd med, löpningen gick skit bra och svetten rann på bra. Körde även igenom kroppen i gymmet med mest fokus på magen.

När jag kom hem gjorde jag fruktsallad som vi åt efter jag och Noel duschat. Nu har Noel somnat i min famn hur mys som helst!



Idag skulle jag och Vilde till gnesta men det var bara att avboka då Noel hostat hela natten och snoret rinner. Han var inte alls pigg imorse och jag kände att han inte skulle orkat med tempot på dagis. Redan vid nio somnade Noel och sov i fyra timmar sen var det full rulle på honom. Hostan börjar bli lite bättre då han fått hostmedicin men förkylningen har nästan blivit sämre då han var så snorig nu på kvällen. Stackarn aldrig kul att vara förkyld och ha hosta! Hoppas på en natt med mycket sömn. Vilde mår än så länge bra, lite förkyld men inget han störs av.

Snart hollywoodfruar sen bums i säng!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback