Onsdag

Idag är jag en trött mamma eller tröttare än vanligt ;) Vilde har börjat bökat lite igen troligtvis framtänderna uppe som spökar. Tycker jag ser två vita tänder på tandköttet dock inte så dom spruckigt upp så vi har nog ett antal jobbiga nätter framför oss. Inatt har han inte velat ta nappen eller äta men åt en hel flaska nu på morgonen och är en glad skit. Så om det är tänder kom fram nuu!

Snart ska vi börja klä på oss och fixa till oss lite och gå till dagis. Föräldramötet igår gick bra, kul och veta vad dom pysslar med. En tråkig sak är att dom inte tar dagis foto då dom tycker det blir för jobbigt för barnen och det kan jag hålla med dom men ändå så tråkigt. Får gå och ta ett eget typ på Ica Maxi då det är samma fotografer och bikderna blir lika. Men dom skulle iaf försöka fixa gruppfoto så jag hoppas det blir så!

På tal om annat så går Noels nattningar utan någon i rummet riktigt bra. Självklart blir det lite spring men efter ett tag somnar han. Han skriker inte eller så utan smyger upp och man säger till honom att gå och sova då går han in och lägger sig igen :)

Nu klä på oss! Idag blir vi också bara hemma och slöar. Tänkte ta igen lite sömn :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback