Onsdag!

Då var det lill lördag och mitt i veckan. Idag har jag och Vilde umgåtts med Linda och Hugo. Länge sen vi sågs så vi hade lite att ta igen ;) Vi har mycket framför oss nu bland annat tjejkväll med utgång, bio och nya twilight och ullaredsresa :)

I måndags var jag och Vilde med mamma i skärholmen och ikea. Kom hem med lite smått och gott bland annat skor till Noel då gummaskorna och för kalla och vinterskorna för varma. Blev även ett par snygga kängor. Och sen fick han en buzz t-shirt som han stolt skulle visa upp sina kompisar på dagis för ;)

Igår var vi bara hemma och slöa då natten var hemsk. Jag var så trött och fast jag vilade på dagen somnade jag redan vid åtta. Hur skönt som helst!









Jag läser ofta men det vet du. Men som alla andra dålig på att kommentera =)

2012-10-17 // 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback