Kväller

Då var det kväll och jag har gjort det som skulle göras och båda barnen är redo för sängen. Vilde blir nattad nu av Micke och vid sju lägger jag Noel då det tar ett tag för honom att komma till ro så lägger jag honom vid sju istället för halv åtta, åtta.

Nu på eftermiddagen har jag lagat as god mat. Fläskfilegryta med höstkantareller, klyftpotatis och sallad. Vilde fick kalops, hans favorit! Efter maten tog vi oss ett bad på en timme. Blir lite bökigt att shamponera och tvåla in oss alla när inte Micke är hemma men det funkar :) Lagom efter badet och jag plockat undan kom Micke hem, lyx för honom att slippa alla måsten :P

Ikväll börjar greys igen, yippi :) Sen har jag nyaste Johan Falk på datorn så jag hoppas att vi orkar se filmen för greys kan jag INTE missa.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback