God morgon!

Idag är det en trött Frida som skriver. Den senaste tiden har jag varit så trött! Kan bero på att hösten är här och man är småbarnsförälder med bökiga nätter. Jag längtar till i december då vi är lediga heka faniljen i nästan en månad, mys :)

Resten av detta år har jag så mycket kul att se fram emot, känns som att vi har något varje helg. Det är bland annat utgång med tjejerna, bio med bästa vänner, sälja på både barnbasar och loppis, bio med hjärtat, ullared, Noel fyller 2år, julafton, lång ledigt med min familj, sexparty m.m :) Ja ni hör fullt upp!

För att ta upp något hemskt som dom flesta pratar om så förstår jag inte hur man kan behandla djuren på det sättet som parken zoo har gjort. Dom själva borde fan ligga i det där frys rummet. En sak är säkert att jag kommer inte sätta min fot där igen!!

Nu sitter vi och tittar på vakna med the voice och ska gå till dagis om en stund sen ska jag och Vilde hem och slöa. Tanken är att vi ska vila och tanka sovkontot, städa och vika tvätt. Ha en fin dag :)


Härligt att ha saker att se fram emot!

2012-10-20 // 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback