Kvällsmys



Nu sover killarna så nu har vi vuxen mys. Jag har precis tagit mig en lång dusch och krypit ner under filten med tända ljus blir nog att göra mig en kopp te :)

Idag har Noel varit på dagis och dom hade varit i akogen och letat efter ekorrar och andra spännande djur. Inne hade Noel lekt med bilar, läst bok m.m. Jag har inte gjort ett skit då det var fullbokat i tvättstugan idag sen har Vilde velat myst och sovit på mig idag. Han blir ledsen såfort man går ur ur rummet spelar ingen roll om det är jag, micke eller Noel det är okej om han är uppe i famnen men är han på golvet eller i gåstolen så blir han arg. Men vi plockade undan när Micke kom hem så stor städar jag på lördag förmiddag istället när man ändå är själv går så mycket lättare och snabbare då ;)

Nu göra mig lite te!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback