Hoppas på en lugnt natt!

Här hemma har vi sjukstuga. Natten som var så vaknade vi vid ett av en ledsen Noel som hade spytt ner hela sig och golvet. Tvätta av honom, bädda rent och blåste upp extra sängen så la jag mig där med honom i vardagsrummet så han inte väcker lillebror. Noel spydde till och från fram till fyra då fanns det inget kvar och han var så trött så jag fick hålla i hans ansikte så han inte la sig i spyan. Han var så trött att han skakade och frös men ingen feber vad jag kunde känna. Stackarn, aldrig kul att se sina barn må så dåligt. Imorse när han vaknade var han som vanligt igen åt som en häst men han är jätte dålig i magen. Även Micke är risig i kistan och jag med till och från. Vilde är bättre idag så för honom går det åt rätt håll.

Dagen idag har jag tvättat massa sängkläder och handdukar (gick åt en del inatt) samt ner bajsade kläder. Fy fan för magsjuka, blää! Städade även rent badrummet och övriga lägenheten, kokat nappar m.m. Var även hos frisören och fixade till risbusken ;)

Inatt hoppas vi på en lugn natt utan några spyor eller nerbajsat unge. Livet som mamma är inte alltid så roligt ;)



Hela familjen sover utom jag men det dröjer inte länge till, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback