En dag i lugnets tecken!

Idag har jag inte gjort många knop vilket är skönt då jag inte känner mig helt hundra. Har ont i kroppen, ont i halsen, huvudvärk och rinn snuva. Har känns mig hängig sen i tisdags och har lagt mig vid halv nio igår och lika tidigt kvällen innan men är ändå lika trött/slö. Så jag har legat i soffan och kollat film medans Vilde sov sen legat på golvet när Vilde lekt ingen rolig mamma idag inte. Hade ingen ork till middag heller så Noel fick färdig köpta plättar och jag åt fralla med oboy. Sen frös jag så jag och barnen hoppade ner i ett varmt bad och badade i en timme så dom blev av med massa energi :)



Nu har Vilde precis somnat pp mig han var helt slut stackarn har bökat massor i några nätter pga nästäppa och ny tant på g. Sen lär han sig massa nytt just nu. Noel är också slö och ligger i stora sängen och tittar tv. Snart kommer pappan hem i huset så lite avlastning får man. Blir nog tidigt i säng idag med tråkigt bara då jag och Micke knappt hunnit umgås!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback