Dagarna som gått

Den eviga sjukstugan har fortsatt sen igår. Efter Noels tur var det både Vilde och Micke som låg dåliga men nu har vi alla mått bra sen igår förmiddags. Jag har som tur var sluppit spy och det är jag glad för men jag hade hellre legat än mina små, såklart!

Igår åkte jag iväg på sexparty hos min syster med Johanna och Sofia. Blev mycket god mat och mycket skratt när sexleksakerna åkte fram ;)



Största snoppen jag sett den vill man INTE träffa på, haha!

Idag är det som sagt fars dag och det har vi firat med go frukost och paket till pappan i huset. Sen har vi ring våra egna pappor och grattat också! Om en stund kommer mamma/mormor förbi så följer jag och Noel med henne till min mormor och morfar på fika. Var så länge sen vi träffa dom då både vi och dom varit dåliga.

Imorgon är vi tillbaka till vardagen igen och förhoppningsvis slipper mer sjukdomar nu på lääänge.

Lite bilder från dagarna som gått:











» Ica

Mumms vilka pizzor ! De ser smarriga ut =) Hade gärna stoppat de i magen!

2012-11-11 // 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback