Torsdag!

Idag har jag tagit en lång promenad med Sandra efter det blev det en lunch på stan och in en vända på hm. Vilde fick badbyxor och jag fick shorts och en kofta. Efter dagis sov Vilde så bra så jag passade på att raka moikan frilla på Noel, duscha honom och mig. Noel blev så söööt :) Idag jobbar Micke över så jag ska fixa mat snart och plocka undan så vi kan ta kväll sen lagom tills Micke är hemma. Igår var det min födelsedag vilket bjöd på lång promenad med Sandra, förbi maxi för att handla fika, hem lagade gi lasange (blev skit god), hämtade Noel och städade, åt middag sen kom gästerna. Fick fina blommor, smått och gott och pengar! Var roligt att min syster överaskade mig och kom hit :) Imorgon blir det promenad igen om det är bra väder och lekparkshäng.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback