Svårt!

Vill bara vakna upp från denna mardröm! Kan inte sluta tänka på dig Sara. Du var en sån underbar människa, alltid så glad! Vi har många fina minnen ihop och jag är glad över att fått ha dig i mitt liv. När vi fick barn kom vi varandra närmare och umgicks flera dagar i veckan! Jag kommer sakna våra stunder ihop och sakna ditt fina leende <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Sara och du ska veta att vi är många som kommer göra allt för ta hand om Kalle och Edvin. Vila i frid <3


Gud så tragist!<3 vad var det som hände?

2012-05-01 // 22:42:40

Helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag ska skriva till dig om det här, det är så jävla hemskt och jag kan inte förstå hur du/känner. Beklagar sorgen och hoppas att din familj kan bringa lite ljus i detta mörker. Puss och kram till dig frida!!

2012-05-02 // 07:13:16

Så fint skrivet av dig Frida.

När ni mammor orkar, föreslår jag att ni skriver ner era tankar o berättelser om Sara både tokiga roliga o sorgliga, kan vara små vardagssaker som "när hon fick en maska på strumpan"vad hon gillade o inte gillade mm mm. detta lägger ni sedan i ett kuvert som Edvin kan ta fram när han blir störr o får då genom det veta lite om sin mamma som kanske inte alltid kommer fram när en pappa ska berätta.



Här får även du lite tröst på vägen. Massor med kramisar från sväris



Stunder

Det finns stunder som är mörka

Fyllda av gråt och förtvivlan

Man vet inte hur man ska orka vidare

eftersom det tycks omöjligt

Men livet stannar inte upp

Solen skiner

Människor skrattar

Livet utanför fortsätter

Tårarna rinner utefter kinderna

Tröstlöst

Hopplöst

Just då

Tid kommer när det lättar

Det finns ljusa stunder också

Du har bara inte hittat dit ännu...

2012-05-02 // 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback