Rullar förbi.

Dagarna rullar på här hemma. Noel går på dagis och jag och Vilde är hemma och försöker få bort hans förkylning som har kommit tillbaka, blir så less på denna förkylning! Nu ska vi bli friska för snart åker vi och då vill vi inte ha med oss förkylningen. Så jag har passat på att bara slöa på dagarna och se filmer och ta igen sömn jag förlorar på natten.
Har sett två tjejfilmer som man bölar igenom, får passa på att se dom när jag kollar själv ;)


Idag är det vårfest på dagis (som jag fick veta imorse av Kalle), den började vid tre när jag hämtade så stannade en stund men Noel var mer sugen på att gå hem då han tog snuttis och satte sig i vagnen och Vilde ville inte ligga i vagnen och bli buren så vi gick hem istället. Så nu leker Noel, Vilde sover i vagnen och jag lagar mat. Idag blir det poatis, lätt stekt falukorv och pepparrotsås. As gott om ni frågar mig och Noel ;)


Lite bilder från senaste dagarna:
















» Ica

Vilken fin bild!

2012-06-11 // 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback