22 Maj

Idag på dagen har jag och Vilde umgåtts med Linda, Hugo, Kalle och Edvin. Super mysigt ♥ Så himla härligt att träffa dom igen! Var duktigt och gick och skippade bussen vilket jag har gjort dom senaste veckorna, duktiga mig :)


Sandra du får bli frisk nu saknar min promenadskompis :) Dom senaste veckorna har jag börjar gått promenader direkt efter dagislämning på 5km-1mil och det har redan blivit resultat och då har jag bara promenerat och ändå ätit skräp. På en vecka hade jag minskat nästan 2cm i midjan och ändå ätit pizza, choklad i mängder och svullen eftersom jag fick lingon veckan. Riktigt nöjd så nu fram tills Turkiet ska jag försöka inte äta skräp så kanske jag går ner mera i midjan :) Vikten är jag nöjd med då jag väger mindre än invägningen med Vilde. Bara tajta till kroppen och något kilo mindre är bara ett plus men nöjd är jag och det är det viktigaste :)


Nu promenad med familjen ♥



Ja det här är inge roligt!! Vill vara ute och njuta av det fina vädret och mysiga promenade med lunch ute i det fina vädret typ! Jag kämpar vidare! :)

2012-05-23 // 06:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback