2012-03-03

Här hemma är jag och Vilde själva, vilket vi har varit sen igår då Micke och Noel åkte till Vallentuna på 24års firande av grabbarnas kusin. Jag och Vilde kände att vi ville vara hemma och ta det lugnt och bara mysa. Jag har knappt hunnit vilat och njutit sen förlossningen, allt har gått i ett här hemma då vi var mitt i flytt. Så jag och Vilde låg i soffan hela eftermiddag/kvällen och gosade och kollade på serier vi har missat dom senaste två veckorna.

Veckan som gått har Noel gått på dagis vilket har gått toppen. I torsdags ville han inte ens hem :) Jag och Vilde har även träffat Sara och Edvin för en promenad i det härliga vädret och igår hade vi ett härligt gäng hemma hos oss. Noels kompisar och deras föräldrar :) Dom hade även med sig ett paket till Vilde med massa fina kläder, ska visa sen :) Tusen tack ♥ Annars i veckan har vi städat ur gammla lägenheten och fixat här hemma så nu ser det ut som ett hem här hemma men fortfarande massa saker kvar men det är små fix.

 

Mina underbara fina pojkar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback