Från och med nu ..

Så är det bara ni som jag väljer som får läsa :) Iaf ett tag fram över. Vill kunna skriva och lägga ut bilder på min familj utan att känna att jag inte alls vet vilka som läser och kan ta del av mina bilder. Jag skriver bloggen som en dagbok för mig för att kunna gå tillbaka och läsa vad som har hänt då man snabbt glömmer bort speciellt när det handlar om barnets utveckling och sina känslor som föräldrar.


Jag hoppas nu att jag kommer bli bättre på att blogga iaf så gått det går nu när semestern är nära :) Vi startar ju redan våran semester nästa lördag och drar till Turkiet en vecka, som vi längtar!


Idag har vi varit på bvc för spruta för grabbarna, dom var så duktiga mina små troll <3


Foto: Bvc och 3 månaders spruta http://instagr.am/p/LfgIE8JXq4/  Foto: Bvc och 18 månaders kontroll :) http://instagr.am/p/LfgB8iJXq2/

I väntan på att få komma in till Christina :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback