Känner mig peppad!



Jag känner mig riktigt peppad för att börja träna, dock kan jag inte börja än men sen så :) Kikade runt på rusta och såg dessa träningsredskap för billig peng och det skulle vara perfekt att ha hemma så man kan köra när bebis sover på dagarna och Noel är på dagis för att få ihop att gå till gymmet kommer nog bli ganska svårt specielt när Micke också tränar!

Min tanke är att när jag är återställd från förlossningen och får börja träna så blir det 1,5timmes promenad efter dagislämning, hem köra lite styrka hemma sen vissa kvällar i veckan ut och springa. Dock blir att börja lätt och sen öka! Ska sätta små mål som är lätta att nå och inte ta allt för långt tid för då kommer jag tröttna.

Ska även ta bilder på mig i underkläder och mäta och sen göra så var 14 dag för att se resultatet. Kommer dock inte visa det i bloggen då det känns lite privat :P Önska mig lycka till sen när jag väl får börja men kan säga nu att jag känner mig så peppad :) Sen såklart blir det att äta bättre mat och unna sig godsaker en dag i veckan! men någon strickt diet blir det inte då vi alla i familjen ska äta samma mat och jag vill att Noel ska få i sig allt som man ska ha i sig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback