Hjärtljud ♥

Idag har vi varit och lyssnat på bebis i magen ♥ Alltid lika mysigt och man längtar bara mer och mer efter varje besök! Allt såg bra ut. Mina värden var bättre men ska fortfarande äta järntabletterna graviditeten ut! Sen blir det att boka en tid till sjukgymnast och läkare då min rygg inte kommer klara att gå och arbeta sista månaden då Noel går på dagis. Vikten går sakta med säkert upp denna graviditet, har du gått upp totalt 6kilo på 31 veckor. Och magen hade vuxit ikapp den här gången förra gången hade den planat ut men är nu tillbaka på min kruva så det var inget att oroa sig över, skönt!

Efter varje besök så gör min barnmorska att jag mer och mer börjar tvivla på att det kanske inte är en liten pojke i min mage. Hon skojar och säger att hon tror att det är en liten tjej. Och när vi gjorde UL så var inte hon helt helt hundra att det var en kille men hon trodde det men vem vet det kan ha varit navelsträngen/skugga för det var inte lätt för henne att se, tog sin tid! Denna graviditet känns så olik den förra men ändå lika på något vis. Svårt att förklara! Sen har jag gjort ringtesten flera gånger och varje gång visar det tjej. Förra gången stämde det! Ska bli spännande och se om det verkligen är en liten Vilde eller om det kanske är en liten Nova :) Vad det än blir så blir vi ju som sagt glada! Åh kan det inte vara dags snart ♥ :)



Spännande och se då, kanske är en liten tjej då ;)

Gick du upp lika lite förra graviditeten?

Jag kommer säkert hamna på 20kg när jag är klar ;)

2012-01-09 // 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback