" Fredagsmys "


Bild lånad från google.se

Här hemma har vi "fredagsmys" trotts att det bara är torsdag men Micke har varit ledig och är ledig imorgon då det är röd dag. Vi har precis avnjutit Tacos vilket satt fin fint i magen. Noel fick pasta carbonara istället! Har även tänt en massa ljus här hemma och myskläder är på :)

Idag har Micke och Noel varit iväg en sväng så jag stannade hemma och njöt av ensamtid. Så jag städade det sista, tog en lång dusch och kröp ner i nybäddad säng och tittade på film men somnade haha! Vaknade efter ett tag och såg iaf klart filmen :)

Att lämna katterna igår var riktigt jobbigt. Påväg dit så grät jag och när jag kom hem grät jag, ursh saknar dom massor! Men fick ett lugnande mess igår att dom hade det bra och var så gosiga :) Blir att hälsa på dom snart! Helst vill jag bara ha hem dom igen men det här är för deras bästa, vilket är det viktigaste.

Till något roligare, idag går vi in i vecka 31 :) Snart är du här och vi längtar såååå mycket efter dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback