Det satt fin fint!

Åh gud så mätta vi är här hemma, nästan så man rullar fram. Fast det känns som jag gör det helatiden nu, haha! Maten gick hem även hos lilleman vilket är roligt. Dock så äter han i princip allt man ger honom så jag trodde inget annat heller ;)

När vi har smällt maten liten så tänkte jag ta mig ett bad och jag får säkert sällskap av Noel i badet. Blir att peela kroppen, köra ansiktsmask och smörja in mig och hoppa i mjukisdressen och sen blir det myskväll i soffan med mina två hjärtan.

Vad livet kan ändra sig, om jag tänker tillbaka hur mina helger såg ut för några år sen så var det inte att bada och umgås med familjen utan då var det dricka alkohol och ränna på krogen. Kan säga att det livet jag lever nu är så mycket bättre, dock så kan man sakna dom där kvällarna ibland men nu uppskattar man dom på ett annat sätt. Efter jag fick Noel så har jag varit ute två gånger och så kul var det inte. Det roligaste var förfesten och umgås med vännerna, krogen kunde jag ha sluppit. Men att dansa loss var skoj :) Men i vår/sommar så blir det en helkväll med mina tjejer då det blir drinkar och dans och det ser jag fram emot, men då blir det in till storstan för här vill jag inte ut :P Sen kommer jag vara nöjd i nåt år, haha!



Jag följer GÄRNA med :) Är ju som du säger roligaste innan men utgången brukar bara bli tråk och sen är man nöjd ett år fram över, sån var jag redan innan jag vart gravid :D

2012-01-07 // 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback