Dag TRE!

Idag på dagis har det också gått bra. Vi kom dit vid nio och Noel snabbt in och skulle leka och charma fröknarna! Han satt och byggde med klossar med fröken och munnen gick i ett på honom :) Efter en tre kvart var det dags att vinka av så jag tog på mig ytterkläderna och Noel stod hos fröken så vinkade vi hej då, han såg lite fundersam ut men vinkade glatt iaf. Så jag gick ut hörde inge gråt och påvägen ut så går man förbi fönstret där dom är och då såg jag honom springa direkt in och skulle åka kana. Var en lättnad att se att han inte blev ledsen.

Så jag gick över till mamma under tiden och fikade semla, mums! Vid kvart över elva så skulle jag hämta Noel och då följde mamma med. Noel blev så glad när han såg mormor och sprang förbi mig för att krama om henne :) Fröken berättade att det hade gått bra men han hade varit lite ledsen några gånger när han hade gått förbi grinden för då kom han på att jag hade gått men det hade gått över snabbt. Han åt även lunch med dom andra barnen och även det hade gått bra, han hade inte ätit så jätte mycket då han hade mest suttit och tittat och undrade nog varför han skulle äta där med alla dom andra barnen.

När vi kom hem var han så trött. När jag skulle ta av honom ytterkläderna orkade han knappt hålla huvudet uppe och var så gosig så vi hämtade snuttis och napp och la oss i sängen och det tog nog inte ens 2 sekunder så hade jag somnat. Dock sov han lite oroligt och vaknade till för att titta om jag var kvar. Så jag låg bredvid och höll om honom och då sov han som en prins, även jag somnade haha!

Imorgon ska vi vinka av lite tidigare och sen ska han få vara kvar och äta lunch som idag och så hämtar jag honom innan dom andra ska vila. Se om det går lika bra imorgon när jag ska gå eller om han kommer komma ihäg att jag var ju borta en stund idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback