Dag FEM på dagis gick sådär! Man märker at...

photo_effects-13 (MMS)

Dag FEM på dagis gick sådär! Man märker att det varit helg sen var det lite nya ansikten på dagis då det hade varit många sjuka. Två nya fröknar och några barn så Noel var blyg och ville sitta i mitt knä. Efter en stund gick han iväg och lekte med favo fröken och en liten kille. När jag gick var han jätte ledsen, så idag var det jobbigt att lämna honom fick hålla tillbaka mina tårar. När jag kom och hämtade honom efter lunch var han så glad! Allt hade gått bra fast han hade varit lite ledsen. Men dom hade varit ute och lekt och han hade ätit bra. Imorgon går han också till efter lunch så testa vilan blir det nog på onsdag. Efter dagis ska vi troligtvis träffa mammorna om nu alla barnen håller sig borta från febern ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback