2012-01-21



Idag har vi bara tagit det lungt! Micke och Noel tog en promenad i förmiddags sen har vi ritat, lagt pussel, busat och badat. Nu sover liten, ljusen är tända och jag njuter av lugnet! Tittar lite på gladiatorerna i bakgrunden men sätter nog på en film om en liten stund innan det blir sova. Börjar känna mig slö i kroppen, kommer säkert bli sjuk nu när dagisbacilerna är i farten. Noel har blivit förkyld under natten så näsan rinner konstant men inge feber så han är på sitt glada humör och busar som om inget! Vill inte att han ska bli sjuk nu när det är inskolning.

I fredags så vinkade vi redan vid strax efter nio och då blev han lite ledsen men såfort han fick napp och kramas med fröken gick det bra. Så vid kvart över elva hämtade jag honom och då hade dom precis ätit klart lunchen, han hade ätit två stora tallrikar med soppa och en smörgås. Vårat matvrak :) Så på måndag ska han nog vara med på vilan om förmiddagen går bra. Så jag hoppas förkylningen inte blir värre känns trist att behöva avbryta som sagt i inskolningen. Under tiden Noel var på dagis passade jag på att ta en lång dusch och fixa mig i lugn och ro.

Imorgon om vädret tillåter och om Noel orkar så tänkte vi gå upp och leka på dagis. Sen ska jag nog på innebandy som det ser ut nu! Annars blir det en lugn söndag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback