10 Januari 2012

Idag har vi som sagt umgåtts med Linda och lille Hugo :) Och det var lika trevligt som vanligt! Jag fick med mig födelsedagspressent till Micke och Noel hittade också en pressent ;) Sen blev det en lunch också! Kan säga att efter att ha umgåtts med en nyfödd så blir längtan av att snart ha en egen nyfödd större, hehe! Nu får det vara mars så vi har dig här skrutt :)

Idag har jag även ringt runt till kommunen för att få tag och höra om tider och så med inskolningen för Noel på dagis då dom "glömt" och skicka ut papper om information. Så nu har vi iaf fått en tid för inskolningen så nu är det bara att vänta tills dagen D kommer! Jag tror Noel kommer trivas super bra där :)

Nu kom precis Philip hit och ska slänga upp en fondtapet i köket så ska se om han behöver hjälp :)
Noel sitter redo i sin stol och ska kika på vad Philip gör!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback