1 Januari 2012

Idag är det första dagen på det nya året! Jag känner på mig att detta år kommer bli ett bra år. Mycket att se fram emot. Noel börjar dagis (dock blandade känslor), Noel får en lillebror, vi ska utomlands, ska börja mitt nya liv och bli mer hälsosam och försöka bli av med all gravidkilon (känner mig hur pepp inför det nu, hoppas det håller i sig när jag väl får börja). Ja det var lite av det som ska ske 2012 och mer kommer det bli :)

Gårdagen var jätte trevlig. Vi åt god mat, tre rätters och vi alla kom i matkoma efteråt haha! Sen spelade vi spel, med andra ord och vi tjejer vann :) Sen var det redan dags att börja klä på sig och gå ut för att kika på fyverkerier men jag och Noel var bara ute en snabbis då det blev lite läskigt när det small så mycket. Men nyfiken var han så vi tittade ut genom fönstret och väntade på dom andra så vi kunde skåla in det nya året! Noel fick smaka pommac vilket inte var gott men snittarna gillade han ;) Noel var på sitt bästa humör hela kvällen fast han var trött. Men vid ett då gick vi och la oss och han somnade på två röda :) Och sovmorgon fick vi idag, tror vi vaknade halv elva vilket var uppskattat ;)

 
Mina fina! Noel gillar att leka med skor, fråga mig inte varför ;)

Snart ska vi käka lunch sen blir det att röra oss hemmåt till katterna och alla måsten innan det blir skapligt i säng för Noel. Imorgon börjar vardagen igen!

Hoppas ni hade ett bra nyår för det hade vi :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback