Spenderade våran fredagkväll på Huddinge sjukhus

Våran fredagsmys igår blev inte som vi tänkt då Noel som ni vet är sjuk. Och igår kväll blev Noel lite ledsen så jag tog upp honom och då kastade han sig bakom och blev tyst så jag kollade vad han gjorde och såg då att han blundade och var helt livlös, ropade på honom och försöka få kontakt men efter några väldig låånga sekunder så vaknade han till och skrek. Man såg hur rädd han blev, stackarn! Riktigt obehagligt var det men som tur var så var jag rätt lugn. Fick honom lugn och bra kontakt med honom men blev orolig vad som hade hänt så jag ringde till vårdguiden och dom tyckte vi skulle åka in för att ta det osäkra före det säkra så sagt och gjort packade vi iordning och åkte iväg.

När vi kom dit fick vi vänta, vänta och vänta. Men efter sisådär 3 timmar får vi komma in till ett rum för att vänta yttligare 45 minuter på läkaren som gör en massa koller på Noel. Noel har virus i kroppen som försvinner av sig själv och varför han tuppade av vet dom inte men händer det igen så ska vi åka in för att göra en utredning och vi ska även åka till sjukan om inte febern försvinner om några dagar. Stackarn har haft feber i en vecka och äter jätte dåligt ingen mat vill han ha och kanske 2 flaskor välling per dag men han är duktigt på att dricka vatten. Vid ett var vi hemma och skrutt somnade vid halv två och sov som en stock till tio imorse.



Nu vill vi att det ska vända och att Noel får bli frisk inge kul alls att se sitt barn så sjuka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback