2012-02-15

Här hemma är vardagen i full gång igen efter våran sjukstuga! Noel har gått på dagis sen i måndag och det går hur bra som helst :) Ledsen när jag lämnar honom men såfort jag går ut och gå förbi fönstret är han redan i full gång och leker och glömmer att jag precis gick ;)

Igår var det alla hjärtans dag och det firade inte vi speciellt mycket här hemma mer än att mysa lite extra mycket! Vi åt god mat, Noel gav oss gele hjärtan och jag fick massage av min kära sambo :) Noel var även extra kärleksfull igår skulle kramas och pussa mig massor, man blir så rörd när han kommer och gör sånt på egen initiativ och man slipper be om det ;) På dagen träffade jag även Linda och lilla Hugo och möte sen upp mamma för att handla lite mat och sen följde hon med och hämtade Noel vilket han uppskattade :)



Vi har haft det väldigt bökigt med Noel på nätterna sen han var typ 10 månader men sen i lördags så här det bara vänt. När han varit sådär bökig som han varit och vaknat en gång i timmen och bökat runt så har han fått välling bara för att han ska slappna av och somna men när han blev sjuk så har inte han velat haft välling på natten inte ens på dagen så när han blev bättre så tog vi bort vällingen och första natten efter han börjat äta igen så sa han inte ett knyst om välling på natten men det kom sen andra och tredje natten då vaknade han en gång och blev lite ledsen och pekade där vi brukar ha välling att han ville ha men jag sa nej vi ska inte äta välling något mer på natten så han efter lite om och men somnade om och vaknade sen på morgonen. Så nu har han sovit hela nätter hela veckan, håll tummarna att det kan ha vänt nu och vi får en sovandes kille på nätterna igen! Och nattningen har vi inte haft problem med och inte nu heller så det är så skönt. Han får välling somnar på två röda och sover sen till klockan ringer på morgnen, hör ni hur skönt vi har det så nu får det fan i mig hålla i sig haha! När vi flyttar så ska vi ta in hans säng i vårat sovrum och ha ståendes bredvid mig så han kan somna i den och sen när vi fått det att funka så får han hoppa över till sitt egna rum.



Idag har jag inte gjort mycket, efter att ha lämnat Noel vilket var riktigt jobbigt då dom inte hunnit plogat och vagnen åkte bara åt sidorna så när jag var hemma igen var jag helt sluuuut! Ont som bara den så jag bäddade ner mig i sängen och har legat där och halvsovit fram till lunch. Sen har jag ätit gårdagens middag till lunch, målat naglar och fixat mig. Nu sitter jag här och ska strax klä på mig och hämta hem min prins!

Ska försöka blogga mera, har varit dålig med det då jag har tagit alla mina lugna stunder att vila min onda kropp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback