2012-02-05

Den här dagen har det inte hänt något alls. Jag och Noel har suttit i soffan i princip heladgen, kul söndag! Micke däremot han har jobbat i lägenheten hela dagen med Philip. Idag har/är så sjukt rastlös vill bara göra något men är det sjukstuga så är det bara att hålla sig inne. Och städa behövdes inte och sen har Noel velat suttit på mig hela dagen så man har inte kunnat göra så mycket annat än suttit i soffan.

Noel är på bättringsväg då han sluppit febern idag (hittills) men hostan och förkylningen har det inte hänt något med. Fast febern har varit borta så har Noel sovit till och från hela dagen men när han väl är vaken då är det lek och bus. Idag har han ätit lite mer en flaska välling imorse sen 1 1/5 yoghurt. Han fick även smaka lite coca cola av mig får då spottade han ut nappen och ville glatt ha och nu när han är sjuk så vill man ge honom allt han gapar efter. Men han ska inte tro att han ska få smaka jämt ;)

Imorgon blir det ingen dagis och vi håller oss hemma men om Noel är feberfri imorgon så tar jag och Noel en promenad på tisdag för att få frisk luft och kanske tar en sväng på stan för att handla pressent till Liam som fyller 4år i veckan :) Sen får vi se när han går tillbaka till dagis, vore bra om han kunde gå någon dag den här veckan men det är om han såklart är frisk och orkar med tempot på dagis, vi har inte bråttom tillbaka!

Nu har Noel somnat på Micke i soffan och jag har precis målat naglarna kan säga att jag var helt färdig efter att ha målat tå naglarna, puh! Nu ska jag tvätta ansiktet och smörja in mig och sätta mig i soffan, började någon ny serie klockan nio som Micke ville att vi skulle se. Ha en fortsatt trevlig söndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback