Nu så måste jag

Jag är så trött på att vara förkyld och ha ont i halsen och det verkar inte ge med sig helt vilket stör mig då jag inte vågar träna. Och jag vill verkligen komma ut på min löprunda hur jobbigt det än är så är det så skönt efteråt och sen är jag så less på mina extra kilon som vägrar försvinna. Till sommarn vill jag känna mig fin och bekväm i min kropp vilket jag inte gör nu! Satt nyss och kollade igenom nya hm katalogen som kom i brevlådan och hittade så mycket fin men mer än hälften passar inte min kropp som den ser ut idag och det gör mig ledsen och förbannad. Dags att bli helt frisk och sen ta tag i träningen och kosten på allvar!



Behövde skriva av mig lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback