Tisdag


Idag är jag en trött mamma. Vilde har vaknat till och från hela natten, stackarn har svårt att andas ibland pga förkylningen så jag har fått sugit ut snoret ett antal gånger inatt och då har Vilde somnat om gott men efter ett tag är det lika mycket snor där igen. Idag verkar det inte vara lika mycket snor så jag hoppas att natten blir bättre. Skulle ha gått promenad med Sandra och Charlie idag men kände att jag var för trött för att orka med det så vi tar det imorgon istället. Så jag har städat nu på förmiddagen vilket behövdes, fattar inte hur det kan bli så dammigt direkt. Nu ska jag få i mig någon lunch, slänga in en maskin tvätt och bädda rent sen ska jag lägga mig på soffan med Vilde och blunda en liten stund innan vi ska hämta hem tarzan från dagis!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback