Myser med en nybadad Vilde i famnen. Noel ...

photo_effects-13 (MMS)

Myser med en nybadad Vilde i famnen. Noel hade ingen ro efter badet och mysa med mig så han röjer i sitt rum. Idag har vi hela familjen varit på återbesök hos barnmorskan som var så nyfiken på Vilde :) Jag hade läkt så fint så jag kan börja leva mitt luv som innan alltså med träning och sånt. Dock ska man inte köra alla övningar än utan bygga upp kroppen lugnt och försiktigt för att sen kunna köra alla övningar och hoppa och skutta bäst man vill :) Pratade även preventiv medel och allt har ju sina för och nackdelar. Med tanke på att jag är glömsk så var p-piller inget för mig och hon rekomenderade spiral. Tycker det låter läskigt och ont och sätta dit den men hon sa kan du föda barn och ingen smärtlindeing så kan jag sätta in den utan problem ;) Men ja nu ska jag läsa och fundera och höra av mig när jag bestämt mig. Ni som har erfarenhet av spiral, p-spruta eller p-stav får gärna säga vad ni tycker :) Efter bm så åkte vi till polisen och hämtade våra pass som var klara :) Sen hem åt lunch, vilade och lagade mat. Och nu har vi ätit, badat och väntar nu på pappa Micke :)



Jag har haft spruta med var irriterad blödde som fan när jag började täna och all sexlust försvann..

Hade spiral innan det men den stötte min kropp bort..



Nu har jag börjat med några nya piller som liknar hormonerna man redan har i kroppen, känner mig glad pigg och slipper mensen som jag ville :)



Men allas kroppar är ju olika :)



Kram

2012-04-17 // 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback