Barnbasar



Igår var det barnbasar som jag var på hela dagen. Blev en lång dag för mig och Linda då vi stod och sålde Tindras fina kläder som hon vuxit ur och några av Hugos kläder. Jag fyndade tre super fina bodysar som Hugo vuxit ur ;) Blev andra fynd också till båda grabbarna men jag blev lite besviken då jag hade hoppats på att fynda dagis kläder i 92 men nej den storleken fanns typ inte och fanns det så var det skit fula kläder som jag inte skulle sätta på mina grabbar. Hittade två stora krokodiler för 20kr som Noel blev jätte glad över :) På bilden kramar han sina krokodiler ;)

Grabbarna var hemma med Micke och myste, dom hade varit på promenad och båda grabbarna somnade i vagnen och sov lunch i tre timmar så Micke hade haft det lugnt och skönt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback