2012-04-26

God morgon!

Här hemma har vi hunnit klä på oss, ätit frukost, lämnat Noel på dagis och skrivit förlossningsberättelse. Nu ska jag se gårdagens big brother sen några avsnitt av American horror story. Är grått och trist väder ute så då får man kolla serier :) Ska även städa och tvätta en maskin tvätt!

Igår när jag skulle natta Noel testade jag om han kunde somna själv utan att någon låg bredvid honom. Det tog två timmar innan han somnade för det var mycket upp och spring och skulle leka med sina leksaker. Men han gnällde aldrig utan smög ner och började leka och kom ut och titta vad vi gjorde. Men tillslut satte jag mig på hans säng ute på hörnet och då somnade han på en kvart. Men sen sov han hela natten och vaknade vid strax efter fem då Mickes klocka ringde och jag vet inte vad han gjorde för han fick inte av alarmet, haha! Men vi la Noel bredvid mig och Vilde och då somnade han om och vaknade åtta.

Vilde har också sovit bra. Gav honom mat vid tio och sen la honom i sängen. Fortsatte och sova och vaknade vid halv tre och då gav jag mat och han somnade om direkt. La ner honom i sängen och han sov då till halv fem och fick lite mat sen somnade om och vaknade vid halv åtta. Har varit några gånger jag fått stoppa in nappen men inatt har man iaf fått sömn :) Är ändå trött men jag har väl fått mer än vad jag är van vid, hehe! Vilde är inte lika täppt så nu hoppas vi att han förkylning är på väg åt rätt håll! Både han och jag behöver bättre sömn på natten.

Ha en bra dag!



» Mia

Har utmanat dig i min blogg!

2012-04-26 // 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback