2012-04-23

God kväll!!

Då var det måndag, igen! Idag så har Noel gått på dagis efter en veckas kurrering hemma och han hade varit på riktigt glad idag, fisen hade nog saknat sina kompisar :) Under tiden Noel var där så sov jag och Vilde i 2,5 timme vilket vi behövde efter en bökig natt. Stackarn är så täppt i näsan så han har svårt att sova och komma till ro så det har inte blivit så mycket sammanhängandes sömn för oss två inte. Micke och Noel dom sover som stockar och märker inte när Vilde gnyr bredvid som i sängen vilket är bra. Vi har inte bara vilat idag utan vi har gjort tråkiga vardagssysslor också som jag struntat i över helgen så nu har jag städat efter helgen så det känns skönt.

Nu sover Noel i SITT rum och i SIN säng :) Än har han bara sovit i en halvtimme så vi får se om han sover hela natten eller om han kommer upp tassandes om ett tag eller inatt. Det var inga problem att natta honom han somnade efter snabbt efter han druckit upp vällingen. Duktiga killen!

Vilde han håller på att somna hos Micke så vi hoppas han somnar till djupt så han kan ligga själv i soffan så jag och Micke får kramas ifred och jag kankse kan få min efterlängtade massage ;)



Vildes underbara leende gör att man snabbt glömmer dom bökiga nätterna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback