Tråkiga förkylningstider!!


God dagens!

Idag är jag sur, haha! Jag vill att vi ska vara friska så vi kan umgås med tjejerna. As trist! Vi blir rastlösa här hemma så nu kan detta snorande sluta, punkt slut.

Så vi passar på att städa här hemma. Det ända man gör här hemma känns det som! Efter vi har städat klart så blir det en dusch, ta en liten promenad, boka tvätttid och kolla om vi har vit målarfärg i källaren har nämligen ett litet projekt här hemma som jag hoppas att jag kan sätta igång med ikväll efter Noel somnat. Ska ta före och efter bild :) Sen ska jag ta tag i ett annat projekt men det får bli efter jag och svärmor rensat i källaren. Vill nämligen ha en fotovägg med massa olika ramar, storlekar i vardagsrummet. Så ska leta reda på foton samt gamla ramar och måla om alla till svart och sätta dom lite huller om buller. Blir en för och efter bild där med!

Ne nu ska jag fortsätta här hemma så jag blir klar idag, haha! Ska nog baka mig en sockerkaka bara för att fira 3 dagar utan att spy :)

Hörs kanske senare, lovar inget!


Min älskade familj och om några månader är vi en till :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback