Babysång och hjärtljud ♥


Idag har vi varit på babysång sen fick Noel leka en snabbis med sina kompisar innan mamma plockade upp oss för att åka till barnmorskan där jag fick lyssna på bebisens hjärtljud för första gången. Alltid lika mysigt ♥ Jag har varit lite nojig i några dagar att allt inte ska ha varit bra så imorse ringde jag och pratade med bm Lena och fick tid vid lunch för att lugna min oro. Hon är så gullig våran bm (hade samma till Noel). Så nu är jag lugn och kan njuta fullt ut :) Hon sa även med ett skratt att det lät som en tjej då hjärtljuden var på 154 då Noel hade i snitt 168. Sen om jag tror på sånt är en annan sak. Vore kul med en tjej så man får en av varje, så vi får se den 11 vad som gömmer sig i magen :)

Nu sover Noel lunch och jag ska passa på att äta lunch och plocka undan här hemma, eller kaanske vila jag med. Får se är trött men vill ju få lite gjort här hemma också, får känna efter när jag fått mat i magen!



» Emma

SV sneakpeaks; Det finns ett verktyg i Photoshop elements som heter Kakform :) Man kan välja bland en massa roliga former/figurer :)



Btw, härligt o fått höra hjärtljuden, stilla oron lite :) Jag var precis lika nojig jag men så fort jag hörde lillans hjärta blev jag såå lugn :) kram

2011-09-28 // 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback