♥ 2011-09-27 ♥


God kväll!

Vad dagarna går fort, redan en helg passerad och snart onsdag. I helgen så var jag och Noel hos min syster och myste. Tyvärr blir det inte allt för ofta då det är en bit att åka men vi ska bli bättre. Noel hade det roligt med sina kusiner och moster. Vi var i barkaby där Noel blev bortskämd och fick två jätte fina tröjor av sin moster, vi åkte hem och åt pizza, barnen lekte och sen tittade vi på film och dom minsta grabbarna somnade i våra famnar i soffan. Dagen efter innan vi skulle åka hem blev det lite lek ute i lekparken.

Idag har vi träffar mammorna på förmiddagen, hur trevligt som helst. Sen gick jag och Noel hem ganska tidigt då han var bökig och ledsen. Tror han hade magknip för när vi kom hem och vi låg i sängen så masserade jag magen lite och då kom det pruttar minsann ;) Sen somnade vi och sov i tre timmar och vaknade fyra, var riktigt skönt! Börjar sova kasst på nätterna, har som när jag väntade Noel att mina ben domnar bort. Sen upp och kissa och när jag väl sover bra så vaknar Noel till för napp eller bara bökar lite. Men snart ska han börja sova i sitt rum, måste bara få bort skiten som står där inne. Lite ska säljas och resten ska ner i källaren som jag och svärmor ska göra iordning för nu är allt överallt och ingen ordning alls.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback