Måndag!

God kväll!

Då var denna måndag snart slut. Jag och Noel har inte gjort så mycket idag. Tittat på byggare bob, lekt i hans rum, lagat mat och myst! Händer inte så mycket när vi är hemma. Men lika bra då Noel sover dåligt på nätterna och han är snorig, börjar undra om det inte är tredje tanden som är på g. För han är INTE sig lik på nätterna då han kan vakna och gråta vilken aldrig händer om han inte har drömt. Detta har hållt på i två veckor men ser inga tänder, vi får helt enkelt se om dom kommer fram eller om det bara är någon fas han är i.

Helgen som var så har vi mest tagit det lugnt! I fredags var Micke ledig och umgicks med Noel. Då hade vi också BVC tid och träffa läkare. Han fick mer än godkänt :) Och nu väger han 11,7kr och är 79,5cm lång, våran stora kille! Medans dom hade en far och son tid så åkte jag med Linda, Sara och Edvin på Underbara barn mässan. Fick med mig hem en massa gratis grejer. I lördags var jag och Noel på innebandy en sväng och på söndagen rensade jag i alla garderober här hemma. Behövs så vi får plats med alla våra saker och mer saker blir det när vi blir en till :)

Ska snart hoppa i säng bredvid mina grabbar men först ska jag kika lite på internet! God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback